07 September 2012

Mανόλης Αναστασάκης: "Tιμητική η συμμετοχή μου στο Δ.Σ. της ΕΠΑΕ"

Στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Football League-Football League 2 εκλέχτηκε ο πρόεδρος του Ρούβα Μανόλης Αναστασάκης, o oποίος ευχαρίστησε όσους τον στήριξαν για την εκλογή του.
Στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Football League-Football League 2 εκλέχτηκε ο πρόεδρος του Ρούβα Μανόλης Αναστασάκης. Μια εξέλιξη ιδιαίτερα τιμητική για τον Ρούβα και την Κρήτη γενικότερα που αποκτά μια δυνατή και συνάμα «καθαρή» φωνή στα κέντρα των αποφάσεων.
O Μανόλης Αναστασάκης 
Στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Football League-Football League 2 εκλέχτηκε ο πρόεδρος του Ρούβα Μανόλης Αναστασάκης. Μια εξέλιξη ιδιαίτερα τιμητική για τον Ρούβα και την Κρήτη γενικότερα που αποκτά μια δυνατή και συνάμα «καθαρή» φωνή στα κέντρα των αποφάσεων. 

Στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Football League-Football League 2 εκλέχτηκε ο πρόεδρος του Ρούβα Μανόλης Αναστασάκης, o oποίος ευχαρίστησε όσους τον στήριξαν για την εκλογή του.

Μετά την εκλογή του ο πρόεδρος του Ρούβα Μανόλης Αναστασάκης, δήλωσε τα εξής:

“Είναι πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα τιμητικό για τον Ρούβα, μόλις στη δεύτερη συμμετοχή του σε επαγγελματικό πρωτάθλημα, να εκλέγεται εκπρόσωπός του στο Διοικητικό Συμβούλιο αλλά και στη Γενική Συνέλευση της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β και Γ Εθνικής Κατηγορίας. 

 Εξίσου σημαντική είναι, επίσης, η εκλογή αυτή τόσο για τις κρητικές όσο και για τις υπόλοιπες ομάδες της επαρχίας, των οποίων τα επιπρόσθετα προβλήματα κατανοούμε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε στην επίλυσή τους, όπως και των υπολοίπων. 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις ομάδες που στήριξαν την υποψηφιότητά μας , νοιώθουμε πραγματικά μεγάλη τιμή για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν, και να διαβεβαιώσουμε επίσης ότι θα εργαστούμε από τη θέση αυτή για το κοινό καλό όλων, όπως  άλλωστε επιβάλλει η φιλοσοφία μας και η άποψη που έχουμε για το ποδόσφαιρο.

 Όσον αφορά εμένα προσωπικά, η εκλογή μου στη θέση αυτή είναι άκρως τιμητική και η εμπιστοσύνη που οι ομάδες με την ψήφο τους έδειξαν στο πρόσωπό μου, μου δίνει δύναμη, προκειμένου να ανταπεξέλθω στην αντιμετώπιση των δυσκολιών του ελληνικού ποδοσφαίρου. 

Να είστε σίγουροι ότι, από τη θέση αυτή, υπεύθυνα και με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω να φέρω εις πέρας την αποστολή που μου ανατέθηκε και να βάλω και ‘γω το δικό μου λιθαράκι για το καλό του Ελληνικού Ποδοσφαίρου”.

Πηγή:  Athletic Radio 104.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...